dimecres, 15 de setembre del 2010

Casa de barrets

Després de l'èxit total de l'intercanvi d'agafadors (us recordo que gràcies a mi un que jo em se va acabar teixint una diadema de flors per a cada una), hem decidit organitzar un nou intercanvi.
Aquesta vegada de barrets!! Es poden fer a punt, ganxet, patch, macramé, boixets... en fi, com vulgueu.

Seguint la filosofia anarquica del grup la data d'entrega no està clara encara que pels volts de Nadal estaria bé (així les que s'han anat a fer les amèriques podran venir) ni tampoc les bases de l'intercanvi (ni que les fixem poden canviar en qualsevol moment, ja ho anirem decidint).

Qui es vulgui apuntar que deixi un comentari en aquesta mateixa entrada.
Apa doncs!

18 comentaris:

greta ha dit...

Primi, jejeje apuntame

Admin ha dit...

jo tambe m'apunto babies!
haurem de decidir entre birra i birra si ho fem en plan anonim com els agafadors o nominal...
belen

Crochetmestres ha dit...

Me apunto, eso si yo a mi bola eh!!! y que nadie se queje luego

Belen ha dit...

la Zeltia m'ha dit que també s'apunta!

Lua ha dit...

Jo t'ambé m'apunto!!!!

Hormiguica ha dit...

Y yo también!!

Carrerdelacreu ha dit...

Hola!!

Les de les amèriques també s'apunten!! els barrets de cowboy valen??

Unknown ha dit...

osti, q no me'n recordava!! que sóc la Laura, que fa una pila d'anys vaig obrir un compte de blogger amb lamalamalísima.... però com les coses dolentes donen mal karma no vaig publicar mai res... quasi que canvii d'usuari...

Laia ha dit...

Ei, que jo tb m'apunto. Bueno, ja us ho havia dit, però pa' que conste, jeje.

Leidi Ash ha dit...

Me apunto!

Pushka ha dit...

ok nenis, jo tambe!!

el Shysh ha dit...

jo m'a punto pero ja sabeu que lo meu es el fristail

ramon ha dit...

Com es fan els barrets?

Martins ha dit...

ei jo també m'apunto!!

Hormiguica ha dit...

Ramón, lo más sencillo es en circular, punto elástico y llegado a un punto que te lo dice el patrón ir menguando cada x puntos todas las vueltas. Al final, cuando tienes 3-6 puntos cortas la lana, pasas la hebra por los puntos, quitas la aguja, estiras hasta que se cierra el agujero y escondes los hilos.

Y listo!!

rosalia ha dit...

Vista la tentación, me apunto yo tambièn.
Je, je, ¡ M'encanten aquestes tentacions!

celi ha dit...

amb aquest nom tan maco per un intercanvi qui no s'apunta? jeje
bé recordeu les meves mides, el meu cap medeix 25 cms :D

Unknown ha dit...

Compteu amb mi!!!

Ja tenia ganes d'un intercanvi a petita escala jejej

Publica un comentari a l'entrada